Trefferliste "Marketing Research" - alle Bücher

Ihre Suche nach "Marketing Research" (Bücher) ergab 30 Treffer.

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V. Kumar
International Marketing Research

This book provides a practical, detailed, and well-documented guide that takes students and market researchers through all phases of developing and conducting global marketing research. This book not only…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 113,79

Jörg Koch, Florian Riedmüller
Marktforschung

De Gruyter Studium

Das etablierte Lehrbuch vermittelt in der 9. Auflage in anwendungsorientierter Form die zentralen Begriffe und Methoden der Marktforschung.Das Buch ist aufgeteilt in drei Teile: Methodische Grundlagen, pr…

lieferbar innerhalb von 1-3 Tagen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,95

Luise Finsterbusch
Verlagspersonal als kommunikationspolitisches Instrument für Jugendbuchverlage

Band 5 der Schriftenreihe Medienrecht und Medientheorie setzt sich mit dem Marketingpotenzial parasozialer Phänomene im Hinblick auf Social-Media-Auftritte von Jugendbuchverlagen auseinander. Dabei wird a…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 65,00

Mona Wiezoreck
Gründen aus der Arbeitslosigkeit

¿ Aus der Krise eine Chance machen - der Weg in die Selbstständigkeit!Arbeitslos? Unzufrieden im Job? Oder einfach bereit für etwas Neues? Mona Wiezoreck zeigt, wie du aus einer schwierigen Situation hera…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 24,99

Philip Kotler
Entrepreneurial Marketing 2

Discover the latest groundbreaking marketing strategies making waves in AsiaReimagining Operational Excellence: Inspirations from Asia by renowned marketing expert and bestselling author Philip Kotler, He…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 27,41

Shiv Singh
Marketing with AI for Dummies

Boost your output with AIIt's time for marketers to adapt to another world-altering new technology. This time, it's artificial intelligence, and it's poised to impact how marketers get their work done. Th…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,91

Nitin Kartik
Product Marketing Wisdom

Dive into Product Marketing Wisdom, the Amazon bestseller and ultimate handbook for aspiring and seasoned Product Marketers alike. Learn from 100+ thought leaders as they share strategies that drive succe…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 16,95

Michelle Krasniak
Social Media Marketing All-In-One for Dummies

Share your message and connect with your customersJoin the digital era and take your social media activity to the next level! In this easy-to-use guide, you'll learn how to apply your marketing skills to …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 38,88

Makoto Mizuno
Complex Modeling of Consumer Behavior

Chapter 1. Introduction Part I New product diffusionChapter 2. Diffusion on a real personal networkChapter 3. Diffusion on complex networks Part II Choice of existing brandsChapter 4. Choice of TV channel…

lieferbar ab 1.7.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 176,18

Peter E Rossi, Greg M Allenby, Sanjog Misra
Bayesian Statistics and Marketing

Fine-tune your marketing research with this cutting-edge statistical toolkitBayesian Statistics and Marketing illustrates the potential for applying a Bayesian approach to some of the most challenging and…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 131,97

Malcolm Gladwell
Revenge of the Tipping Point

"Why is Miami--Miami? What does the heartbreaking fate of the cheetah tell us about the way we raise our children? Why do Ivy League schools care so much about sports? What is the Magic Third, and wh…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 30,90

Pierre-Yves Donzé, Harry Guhl
Luxury Brand Management and Heritage Revival

A comprehensive study of the revitalization and relaunch of luxury brands, using the Swiss watch industry as a case study and covering brands such as Patek Philippe, Hublot and Breguet.

Erscheint bald
Buch

Pierre-Yves Donzé, Harry Guhl
Luxury Brand Management and Heritage Revival

A comprehensive study of the revitalization and relaunch of luxury brands, using the Swiss watch industry as a case study and covering brands such as Patek Philippe, Hublot and Breguet.

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Buch

Jim Kraus, Adele Revella
Buyer Personas

PRAISE FOR BUYER PERSONAS"The guide you need to create personas based on the actual problems of actual people...not guesswork or hunches or vibes." -ANN HANDLEY, bestselling author and Chief Con…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 27,41

Gareth J Harvey
Applied Consumer Psychology

Use this textbook to understand the psychological underpinning of the various challenges marketers face, from packaging and advertising to store design and copywriting, and how to apply them in practice.

Erscheint bald
Buch

Mark Kaffenberger
Bad Boss Breaking

Viele Unternehmen leiden unter den Auswirkungen veralteter Führungsstile : mangelnde Motivation , ineffiziente Teams und verlorenes Vertrauen . Die Erwartungen der Mitarbeiter entwickeln sich weiter, doch…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 20,00

Jon Cope, Stuart Mayell
Creativity in PR and Communications

Obtain and utilize necessary innovative and creative skills needed within public relations and communications with this undergraduate and postgraduate textbook.

Erscheint bald
Buch

Tobias Zwingmann, Willi Weber
Augmented Analytics

Augmented Analytics provides a dynamic, actionable strategy for improving your organization's analytical capabilities. With this book, you can infuse your workflows with intelligent automation and modern …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 57,83

A K Pradeep, Anirudh Acharya, Rajat Chakravarty, Ratnakar Dev
Neuroai

Expert insight on harmonizing generative AI and neuroscience to succeed in businessneuroAI: Winning the Minds of Consumers with Neuroscience- Powered GenAI is a hands-on guide to the intersection of gener…

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Buch
Vorheriger Preis EUR 30,40, reduziert um 4%
Aktueller Preis: EUR 28,91

Maladaptive Consumer Behavior

This edited volume provides a marketing perspective on maladaptive consumer behavior, especially behavior with dysfunctional consequences that does not have its origins in physical addiction. It brings to…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 204,83
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